Σχεδιασμός λογότυπου

Το λογότυπο αποτελεί την πρώτη επαφή ενός πελάτη με την επιχείρηση, το προϊόν ή την υπηρεσία που παρέχεται . Η απεικόνιση του λογότυπου είναι αυτή που θα τραβήξει το ενδιαφέρον του πελάτη, που θα του δώσει να καταλάβει τη φιλοσοφία και το είδος της όποιας δραστηριότητας ενώ ταυτόχρονα θα του προσφέρει εμπιστοσύνη για την εταιρεία . Όλα αυτά φυσικά θα τον οδηγήσουν να προβεί στην αγορά των προϊόντων ή των υπηρεσιών της επιχείρησης, που είναι άλλωστε και ο βασικός της στόχος.

Όσο πιο αναγνωρίσιμο γίνεται ένα λογότυπο, τόσο πιο γνωστή γίνεται και η επιχείρηση στο κοινό, ενώ ταυτόχρονα αυξάνεται η πιθανότητα να κερδίσει νέους πελάτες.

Το λογότυπο δεν είναι απλά μια εικόνα, δεν είναι μόνο ένα γραφιστικό σχέδιο, αλλά το πιο σημαντικό στοιχείο της εταιρικής ταυτότητας μιας επιχείρησης, το σήμα κατατεθέν της.

Απαιτεί αρκετή μελέτη και έρευνα. Πρέπει να αποτυπώνει ολόκληρη τη φιλοσοφία της εταιρείας – επιχείρησης ή του προϊόντος / υπηρεσίας. Πρέπει να είναι μοναδικό και εντυπωσιακό ώστε να το θυμάται ο πιθανός πελάτης εύκολα. Πρέπει να είναι σύγχρονο και να περνά στον καταναλωτή το μήνυμα της εταιρείας. Πρέπει να είναι σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να αποτυπώνει πλήρως το ύφος, το είδος, τη δραστηριότητα και τη φιλοσοφία της επιχείρησης αυτής.

Επανασχεδιασμός – Βελτιστοποίηση Λογοτύπου / Εταιρικής ταυτότητας

Ο Επανασχεδιασμός λογοτύπου και κατ’ επέκταση όλης της εταιρικής ταυτότητας είναι η διαδικασία ανανέωσης και αναζωογόνησης της ταυτότητας της εταιρείας ή του προϊόντος.

Πολλές φορές οι επιχειρήσεις καλούνται να βελτιώσουν την εικόνα τους. Αυτή η βελτίωση επιτυγχάνεται από διάφορες αλλαγές που γίνονται στο λογότυπο και στην εταιρική ταυτότητα.

Ο σχεδιασμός τροποποιείται μέσω νέας στρατηγικής , βελτιώνεται και προσαρμόζεται στους νέους στόχους του brand. Με δίνεται η δυνατότητα στην εκάστοτε επιχείρηση να ξεχωρίσει από τον ανταγωνιστή.

Σκοπός του επανασχεδιασμού είναι να επανατοποθετηθεί η επιχείρηση στην αγορά, προσδίδοντας νέες προσδοκίες στο κοινό της αλλά κερδίζοντας επιπλέον και νέους πελάτες.

Δείγματα της δουλειάς μας
Σχεδίασμός Εταιρικής ταυτότητας

Με τον όρο εταιρική ταυτότητα εννοούμε το πλήθος από έντυπα αλλά και ηλεκτρονικά μέσα που χρειάζεται μια επιχείρηση για να προσδιορίσει την ουσία της αλλά και να επικοινωνήσει μέσω αυτής την ταυτότητά της

Για να υλοποιηθεί η σωστή εταιρική εικόνα θα πρέπει να μελετηθεί και να αξιολογηθεί σωστά η φιλοσοφία και οι στόχοι της εταιρείας το όραμα και η αισθητική της, καθώς και η εμπειρία της, όλα δηλαδή τα χαρακτηριστικά που την αντιπροσωπεύουν.

Το λογότυπο είναι το βασικότερο στοιχείο που καθορίζει τις εφαρμογές της εταιρικής ταυτότητας. Δεν είναι όμως το μόνο. Οι επαγγελματικές κάρτες, το εταιρικό έντυπο, η εταιρική εικόνα, η εταιρική καταχώριση, τα μπλοκ, τα επιστολόχαρτα, οι εταιρικοί φάκελοι, τα banners, οι επιγραφές, τα folder, οι αφίσες, οι ιστοσελίδες είναι ορισμένα από τα είδη που αποτελούν μια ολοκληρωμένη εταιρική ταυτότητα και ανάλογα τη γραφιστική τους σχεδίαση επικοινωνείται πιο άρτια το εταιρικό προφίλ

Κάθε εταιρεία και ελεύθερος επαγγελματίας οφείλει να έχει μια ολοκληρωμένη εταιρική εικόνα ανάλογη με τις υπηρεσίες ή προϊόντα του.

Μεθοδολογία υλοποίησης εταιρικής ταυτότητας :
Επικοινωνία με τον πελάτη, μελέτη και καλός σχεδιασμός για την απόδοση της ταυτότητας της εταιρείας. Αποτύπωση της φιλοσοφίας, το όραμα της εταιρείας, το λογότυπο, το μότο έως και τα πιο τεχνικά χαρακτηριστικά όπως όλα τα έντυπα μιας εταιρίας ή ενός επαγγελματία.

Ο ενδιαφερόμενος πριν έρθει σε επαφή με τον συνεργάτη μας θα πρέπει να έχει ξεκαθαρίσει κάποια βασικά πράγματα όπως:
– Ποιο είναι το κύριο αντικείμενο της δουλειάς του;
– Ποιος ή ποιοι είναι πρωταρχικοί του στόχοι;
– Σε ποιο κομμάτι (Target Group) της αγοράς θέλει να απευθυνθεί;
– Τι προσφέρει με τις υπηρεσίες ή το προϊόν του;
– Πως σκέφτεται το μέλλον ή τις προοπτικές της εργασίας του;

Επικοινωνήστε μαζί μας ΕΔΩ ή τηλεφωνήστε για ένα ΔΩΡΕΑΝ προσωπικό ραντεβού.

Skip to content